imagina..

La meva foto
Gelida, Alt Penedès, Barcelona. Catalunya
Senzilla m'emociona un paratge natural i una bona música! M'agrada fer tot allò que un dia vaig somiar.

dilluns, 19 de març del 2012

Les joies amb ceràmica

Des de fa un any, aproximadament. Vaig començar a treballar amb joies de plata i ceràmica, aquesta feta per la Mercè Rius una ceramista del meu poble, ens hem conegut i hem fet una bona amistat i una bona feina espero.
La Mercè va crear els anissos unes petites boletes de colors molts vius i amb una textura que recorda a l'anís que de petits menjàvem, a partir d'aquí  jo vaig comença a experimentar amb ells.. eren de porcellana i no tenia clara la resistència. van resultar ser genials, ho aguanten tot..el soldar la plata, l'acid per emblanqui la plata el polit el desen-gras..i sempre impecable!


Així que vam  treure la nostre primera col-lecció, col-lecció anís.
Deixo unes imatges ja de les joies fetes, la pròxima col-lecció, que ja està en marxa hi hauran fotografies de tots dos oficis!
Dolça joia!



Podeu seguir aquesta col-lecció i aquest binomi d'arts a 
http://www.facebook.com/pages/mimjoies/205189789561789 

Sort i imaginació!