imagina..

La meva foto
Gelida, Alt Penedès, Barcelona. Catalunya
Senzilla m'emociona un paratge natural i una bona música! M'agrada fer tot allò que un dia vaig somiar.

diumenge, 16 d’octubre del 2011

Bijou-me i el priorat.

Bijou-me
Bijou-me..i el priorat , poder, bé segur que mai mai havia fet una joia en forma de cor i menys  l' havia  lluïda, pro tot comença amb el BIJOU-ME!!
Em vaig enamorar..del paisatge i del braçalet bijou-me aquest disseny que vaig fer..en forma de cor!
Vam passar un dia entre vinyes, clos mogador, manyetes i espectacle, tot un luxe de dia ple de bons vins i molt bona companyia. Poder tot plegat va fer que al acabar el dia m'enamores d'aquest paisatge ,d'aquesta gent, d'aquests vins, d'aquesta vinya centenària..l'espectacle..i el meu braçalet  em va donar la imatge del dia al priorat!