imagina..

La meva foto
Gelida, Alt Penedès, Barcelona. Catalunya
Senzilla m'emociona un paratge natural i una bona música! M'agrada fer tot allò que un dia vaig somiar.

dissabte, 25 de juny del 2011

Taller



El MeU TaLLeR És PeTIT... amB boNA llUM..sempRe al meu cosTat..mÉs de 10 AnYS i toT..amB una Bona FInestrA..ESpAI LLiuRE DE mALS ............nOMés JO..lA MúsicA tampoc hI faLta..Tinc uNa idea (m'he FaBRiCat pRoU GuIX pER DIbuIXAR a lA PaRet PintaDa De pissaRRa ) he DE foNDre MeTALl MasSa CalOr...potSEr amb EL fOC gros pODRé feR aquelLa TExTURa ..aQUESt Cop Sí el Bidet DE DucHamp grAvAT A L'àCid ...amB un esmAlt més FOrt AGUaNta méS a l'àciD I SErà més PrOFUNd poDria AmB l'òxid, OstRes La CERa HaiG DE fAbRiCar EiNeS Per FeR aQuELL dIBuiX deL ..............Qui HI ha? sí, ja vinc ja!! tanco el gas i la porta del meu espai,com si fos en el meu cap un calaix, que és el meu taller!